Stukje wandelen

Als we dit keer op de locatie aankomen staat ons maatje net als de voorgaande keren ons al bij de deur op te wachten. Ik besluit haar te vragen of ze Nyca zelf naar binnen wil rijden. Dat wil ze wel, maar ze blijkt ook wat onzeker. Nadat ik haar verzekerd heb dat er niets kan gebeuren zolang ze alle wielen maar aan de grond houdt, loopt ze met Nyca in zijn wagentje richting het gebouw. De deur van haar appartement staat al open, dus we kunnen zo doorlopen naar binnen.

Het bezoek gaat ook deze keer zonder enige druk op Nyca te zetten. Aangezien ons maatje bijna alle filmpjes op mijn telefoon inmiddels wel heeft gezien vraag ik haar of ze de tablet van de instelling kan regelen. Als ze terug komt met de tablet zegt ze "er komt geen begeleiding hoor" Prima antwoord ik, want wij redden ons wel samen toch? Ze knikt en lacht.

We kletsen wat over wat we de afgelopen week hebben meegemaakt en na wat filmpjes van Maru, Simon the cat en nog wat andere internet sterren op YouTube bekeken en smakelijk gelachen te hebben, wil ze toch wel weer wat filmpjes van mijn katten zien.  De spoeling wordt zo aardig dun, maar een filmpje een 2e keer zien blijkt ook nog leuk te zijn.

De laatste minuten gebruiken we om Nyca eens even lekker te verwennen.
Hij krijgt de nodige aaitjes van ons maatje en ondertussen geef ik hem zalm paté. Het duurt dan ook niet lang voordat hij begint te knorren en ontspannen op zijn zij gaat liggen. Hij geniet duidelijk van de aandacht.
Ons maatje brengt Nyca ook weer terug naar de auto. We spreken af dat ik bel voor een nieuwe afspraak en nemen afscheid. Ook dit keer is het bezoek weer omgevlogen.

De paté is een tijdelijk artikel bij de Aldi. Omdat het tijdelijk is, heb ik voor de zekerheid maar een paar extra tubes ingeslagen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten