Trots

Voor vandaag hadden we een afspraak staan onder dezelfde voorwaarden als de vorige keer, dus afwachten totdat Nyca zelf in zijn wagentje zou gaan zitten, op dat moment de ritsen dicht doen en de locatie bellen dat we er aan komen.
Ik had amper mijn ontbijt binnen en meneer zat al in zijn wagentje, dus we waren mooi op tijd bij ons maatje.
Omdat Nyca er weer ontspannen in was gegaan was hij bij ons maatje ook weer meer op zijn gemak. Ik heb het daarom ook besloten de ritsen open te doen en laten. Na een knuffel sessie vond Nyca het tijd om de kamer eens te gaan verkennen. Niet lang, maar toch. Daarnaast begon hij dit keer zowaar te spelen.
Ik ben ontzettend trots op mijn mannetje, omdat ik merk dat hij de bezoekjes steeds leuker gaat vinden en omdat de methode die we nu hanteren lijkt te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten