Krant

Afgelopen week kreeg ik telefoon van stichting Zorgdier met de vraag of ik open zou staan voor een interview. In de lokale krant verschijnt eens in de 2 weken een stukje genaamd "de vreemde eend". Dit is een rubriek over bijzondere dieren, vaak met een bijzonder verhaal. De schrijfster was vooral opzoek naar iemand met een kat. Erg spannend, maar ook ontzettend leuk.
Een aantal dagen later kreeg ik bericht dat ik inderdaad was uitgekozen voor het interview. Afgelopen zondag was het zover en kwam er een dame van de krant op visite om een praatje te maken. Nyca vond haar ook erg leuk en interessant, want hij gooide zijn charmes behoorlijk in de strijd.
Het resultaat van het interview staat inmiddels online.
Ik moet zeggen dat ik best een beetje trots ben 😉
http://www.veendammer.nl/nieuws/43620/nyca/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten